Balassa Péter blogja

Az igazság pártján

Az igazság pártján

Viszlát 2017, Isten hozott 2018!

2017. december 31. - Balassa Péter
Család, barátok és egy kevés futball így zárul nekem az idei év, szombaton a szombathelyi Szilveszter Kupán léptem pályára régi társakkal, és ha már ott voltunk, akkor meg is nyertük a villámtornát a ZTE és FTC előtt, ami remélhetően jól esett a vasi szurkolóknak.
Az  év utolsó napján mindenki összegez, átgondol és újratervez, bennem is pörögnek a nagyon mozgalmas 2017-es esztendő történései és erősen foglalkoztat 2018, de most az ősszel indított blogomról írok pár gondolatot.
2018.jpg

Először is köszönöm mindenkinek a több ezer kattintást, olvasást, számomra ez teljesen ismeretlen terep, így nagyon örültem annak, hogy a bejegyzéseim nem maradtak visszhang nélkül. Többször hivatkoztak az írásokra, még a Parlamentben is idézték egyik jegyzetemet, egy teljesen új csatornán keresztül értem el azokat, akiket érdekel a politika. Jó volt látni, hogy azok is olvasnak, akik nem értenek egyet velem egy-egy kérdésben, más a világnézetük, ám mégis kíváncsiak voltak a mondandómra. Azon sem csodálkoztam, hogy egy-egy helyi téma először az én blogomban jelent meg, azt hiszem, velem együtt már csak kevesen gondolják, hogy a politikának igenis szüksége van a nyilvánosság kontrolljára.


2018 választási év, így biztos vagyok abban, hogy bőven lesz mondanivalóm, véleményem a történésekről, bárhogy is alakuljanak a dolgok. Köszönöm Mindenkinek, hogy velem tartottak és velem tartanak jövőre is, az Olvasóimnak egy erdélyi áldással kívánok boldog és sikeres újesztendőt:


"Legyen előttetek mindig Út, fújjon mindig a hátatok mögül a Szél, az Eső puhán essen földjeitekre, a Nap melegen süsse arcotokat, s egész életetekben hordjon tenyerén a Jóisten."

A bejegyzés trackback címe:

https://balassapeter.blog.hu/api/trackback/id/tr2613536853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása